Monday, July 5

感想

Note: If your browser can't display the following Chinese words or you don't understand it - my apologies - it's not important anyway. Sorry. 你好! 这几个月看了这么多华语词语, 真的觉得好么闷啊! 你也许在想:我为何在这里讲华语呢? 我来告诉你啦...我在训练我的华语! 哈哈! 华文考试已经完毕了我还是这么神经病呢! 哈哈! 其实, 我的华语是很烂的! 啊! 我还是别那么箩说了啦...现在要赶着做功课! 后来再见!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home